فروش ویژه اسپیکر بلوتوثی قابل حمل JBL
بازار فایل
فروش ویژه اسپیکر بلوتوثی قابل حمل JBL
پنج شنبه 17 آذر 1401 ساعت 5:35 | بازدید : 76 | نویسنده : بازار فایل | ( نظرات )

فروش ویژه اسپیکر بلوتوثی قابل حمل JBL • • • • °°• فروش ویژه اسپیکر بلوتوثی قابل حمل فروش ویژه اسپیکر بلوتوثی قابل حمل › › اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیدرمارکتر › › اسپیکر بلوتوثی قابل حمل صدای شفاف و بی نظیر دارای منوی کنترل و دستگیره جنس بده پلاستیکی بسیار مقاوم قابلیت اتصال از طریق بلوتوث، فلش و مموری کارت › › اسپیکربلوتوثیاسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل فروشگاه اینترنتی لیپک › › اسپیکربلوتوثی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل تومان تومان مشاهده محصول مشخصات کالا اطلاعات تکمیلی نظرات کاربران رادیو ندارد نسخه بلوتوث قیمت و خرید اسپیکر پرتابل بلوتوثی بهترین قیمت اسپیکر روز مهلت تست تحویل اکسپرس در کمترین زمان پرداخت در محل در شهر تهران ضمانت اصل بودن کالا خرید آنلاین اسپیکر ، خرید اسپیکر پرتابل بلوتوثی ، قیمت اسپیکر پرتابل بلوتوثی ، خرید اسپیکر پرتابل بلوتوثی ، سفارش آنلاین اسپیکر پرتابل بلوتوثی ، › › خرید و قیمت بهترین اسپیکرهای ضدآب و قابل حمل › › این گروه از اسپیکرها معمولا کوچک، قابل حمل و سبک‌تر نسبت به سایر اسپیکرهای جی بی ال هستند این سری از بلندگوها قابلیت اتصال به گوشی‌های تلفن همراه از طریق بلوتوث را دارند و به راحتی در سفر، مهمانی و منزل می‎توان از آن‌ها استفاده کرد › › اسپیکر بلوتوثی خرید اسپیکر بی سیم و قابل حمل به همراه قیمت › › خرید جدیدترین مدل های اسپیکر بلوتوثی بلندگو برندهای معروف اسپیکر بی سیم و قابل حمل به همراه لیست قیمت روزانه مدل‌های رم و فلش خور، جیبی، چراغ قوه دار با گارانتی و مهلت تست کالا › › اسپیکربلوتوثیاسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل فروشگاه اینترنتی لیپک › › اسپیکربلوتوثی اسپیکر بلوتوثی قابل حمل مدل خلاصه مشخصات کالا پورت دارد نسخه‌ی بلوتوث نوع اتصال به دو صورت باسیم و بی سیم عمر باتری ساعت برای پخش موسیقی توان خروجی کلی وات تومان تومان رنگ را انتخاب کنید › › اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال شارژ › › اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال شارژ اسپیکر که طراحی بسیار مطلوبی دارد و صدایی درجه و با قدرت بالا پخش می‌کند دارای دو پخش صداست که بیس کاملاً مطلوبی را به کاربر عرضه می‌کند از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به بدنه پارچه‌ای آن اشاره کرد


 

 
 
اسپیکر بلوتوثی قابل حمل JBL، صدای شفاف و بی نظیر. دارای منوی کنترل و دستگیره. جنس بده پلاستیکی بسیار مقاوم ABS. قابلیت اتصال از طریق بلوتوث، فلش، مموری کارت و AUX ...
اسپیکر بلوتوثی قابل حمل JBL با طراحی بسیار جذاب و در رنگ‌های بسیار زیبا طراحی شده است که نظر را به سمت خود در همان نگاه اول جمع می‌کند. استفاده از پلاستیک با کیفیت بالا در ساخت این محصول موجب شده تا از وزن بسیار کمی برخوردار باشد و با دستگیره‌ای که برای آن در نظر گرفته شده است می‌توانید آن را به راحتی جابجا کنید. برای اتصال به اسپیکر می‌توان به دو روش باسیم و بی‌سیم عمل کرد. استفاده از کارت حافظه، جک 3.5 میلی‌متری و پورت USB از راه‌های اتصال به اسپیکر هستند. همچنین به بلوتوث نیز مجهز شده تا کاربر بتواند با گوشی یا تبلت خود به آن متصل شود و تا برد 10 متر موسیقی دلخواه خود را پخش کند. توان خروجی اسپیکر 10 وات است که صدایی با قدرت را ارائه می‌دهد و لذت شنیدن موسیقی با کیفیت را برای شما امکان‌پذیر می‌کند. این محصول با ظرفیت باتری 1200 میلی‌آمپر ساعت قادر است بین 2 تا 5 ساعت به صورت مداوم برای شما کاربران محترم موزیک مورد علاقه‌تان را پخش کند.

 


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.



برچسب‌ها: خرید ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بازار فایل و آدرس bazarfile.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3847
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2078
:: باردید دیروز : 224
:: بازدید هفته : 2078
:: بازدید ماه : 7112
:: بازدید سال : 37661
:: بازدید کلی : 75507